Informační portál pro realitní makléře

Marketing pro realitní makléře

Semináře je věnovány rozvoji marketingových dovedností realitních makléřů, aneb jak nejlépe prodat nemovitost a sebe sama. Dozvíte se řadu praktických informací, žádné akademické teorie.

Program kurzu:

  • marketingový plán makléře
  • segmentace trhu / zaměření makléře
  • vymezení produktu (jádro produktu a produkt v širším pojetí)
  • kupní chování a rozhodovací proces klientů na realitním trhu
  • predispozice zákazníků (tzv. černá skříňka)
  • marketingové nástroje, okrajově se seznámíme s marketignovým mixem (4P versus 4C)
  • marketing nemovitostí (jak vystřelit jednu ránu a zasáhnout více cílů)
  • osobní marketing makléře a jeho význam
  • marketing první dekády 21. století versus tradiční, guerillový a online marketing
  • význam PR při práci makléře
  • diskuze

Seminář je přístupný veřejnosti.

Na našich stránkách používáme cookies. Prohlížením stránek souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close