Hledáme asistentku

Hledáme asistentku

Pro naši centrálu na Praze 1 hledáme recepční/asistentku na hlavní pracovní poměr

Náplň práce:

  • Zajištění chodu recepce a stavu kanceláře – zajištění kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli, dohled nad stavem zasedacích místností
  • Vyřizování návštěv a telefonických hovorů 
  • Zajišťování firemních akcí (teambuildingy, vánoční večírek apod.)
  • Administrativní agenda, pochůzky

Požadujeme:

  • Zkušenosti na obdobné pozici minimálně 1 rok
  • Profesionální vystupování
  • Samostatnost, důslednost a organizační schopnosti
  • Pozitivní a proaktivní přístup
  • Výbornou znalost českého jazyka v mluvené i psané formě
  • Schopnost komunikace v anglickém jazyce

Nabízíme:

  • Stabilní, dlouhodobě rostoucí společnost s pobočkovou sítí po Praze
  • Kanceláře v centru Prahy
  • Bezva kolektiv lidí s přátelskou atmosférou 
  • Firemní akce
  • Nástupní plat 30.000,- Kč měsíčně
  • Multisport karta
  • Mobilní telefon
  • Nástup k 1.6.2022

Kontakt: jan.zachystal@re-max.cz, 604 594 234

Autor článku: Jan Zachystal, manažer RE/MAX Alfa

Co o Alfě říkají naši makléři?

Načítání…

Články o práci makléřů

Načítání…
icon

Vysoké ohodnocení

Nabízíme nadstandardní ohodnocení. Naučíme vás slušně vydělávat.

icon

Pomáháme makléřům růst

Profesní i osobní růst makléřů je pilířem našeho i jejich úspěchu.

icon

Zkušení kolegové

Náš tým zkušených realitních profesionálů vám rád pomůže i poradí.

icon

Moderní technologie

Využíváme moderních technologií a neustále pracujeme na zdokonalování našeho online marketingu.

icon

Prvotřídní servis

Poskytujeme našim klientům prvotřídní servis a neustále sledujeme jejich spokojenost.

icon

Jsme makléřům a klientům blíže

Rozšiřujeme naši pobočkovou síť, aby makléře nemuseli trávit zbytečně moc času cestováním a byli klientům k dispozici, která je jim nejbližší.