Rok 2017 byl v RE/MAX Alfa rekordním rokem

Rok 2017 byl v RE/MAX Alfa rekordním rokem
Doba čtení: 3 minuty

Loňský rok se povedl. Ve srovnání s rokem 2016 jsme zvýšili tržby o 88 % na 47,3 mil. a vytvořili tím rekord v tržbách v historii působení značky RE/MAX v ČR. Získali jsme ocenění Kancelář roku sítě RE/MAX v ČR. Za těmito výsledky ale stojí lidé, naši makléři.

Co bylo hlavním důvodem našeho úspěchu?

Poctiví a kvalitní makléři

Naší hlavní firemní filozofií je pomáhat lidem v naplnění jejich snu o bydlení a řešení všech jejich realitních potřeb. Alfu tvoří pouze realitní makléři, kteří se s touto myšlenkou ztotožňují. Značnou část obchodů realizují naši makléři na doporučení svých klientů. Není lepšího osvědčení o kvalitě práce než osobní doporučení klienta, který je s prací makléře spokojen.

Podpora ze strany kanceláře

Online marketing

Pomáháme makléřům s vybudováním jejich online prezentace včetně vlastních internetových stránek a následné propagace. V roce 2017 jsme do online marketingu na podporu práce makléřů, náboru a prodeje nemovitostí investovali cca 1 mil. Kč. Konkrétně jsme našim makléřům v roce 2017 z online marketingu prostřednictvím reklamních kampaní v Google Adwords a Sklik.cz přihráli 1466 potenciálních klientů. Jedná se pouze o zaznamenané konverze z kontaktních formulářů. Není zde zahrnuto cca 400 klientů, kteří nás v roce 2017 sami kontaktovali telefonicky či osobní návštěvou v kanceláři, byť část z nich přišla na základě online marketingu. Makléřům také nabízíme zdarma správu jejich online kampaní. Makléři tak získávají nové zakázky a vůbec nemusí trávit spoustu času vymýšlením a testováním kampaní, které jim generují byznys.

Právní převodce

Pokud makléři v Alfě chtějí, mohou pověřit administrativně právním dokončením převodu nemovitostí právníky, kteří se o právní záležitosti postarají. Makléřům tak zůstává více času na to nejdůležitější – kontakt s klienty.

Služby asistentky

Cesty na katastr, na poštu, skenování dokumentů, to vše jsou činnosti, se kterými makléři často ztrácí čas. V Alfě mohou využívat služeb asistentky.

Technologie

Technologie makléřům mohou usnadnit spoustu práce. Makléře nejen seznamujeme s novými programy, aplikacemi či pluginy, ale učíme je používat, aby jim práci maximálně usnadnily. Také se zajímáte o nové technologie? V Alfě se vám bude líbit.

Kanceláře v centru Prahy

Naše kanceláře jsou pro makléře otevřeny 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, práci si tak mohou organizovat, jak chtějí. Zároveň však mohou pracovat z domova nebo klidně z kavárny, protože všechny naše systémy jsou přístupné online.

Atmosféra důvěry a spolupráce

V Alfě se snažíme vytvářet prostředí, ve kterém si lidé mohou důvěřovat, vzájemně se na sebe spolehnout a spolupracovat. Takové prostředí je pro úspěch makléřů nepostradatelné. V Alfě proto chceme mít pouze lidi, kteří se s těmito myšlenkami ztotožňují.

Využívání moderních marketingových nástrojů

Kromě podpory v oblasti online propagace učíme používat naše makléře moderní nástroje, například aukce nemovitostí, která na rostoucím trhu přináší skvělé prodejní výsledky.

Vzdělávací systém

Pro nové makléře nabízíme špičkový výcvikový program včetně dlouhodobého mentoringu. Troufáme si tvrdit, že stěží u realitních kanceláří najdete tak kvalitní výcvikový program, jaký nabízíme v Alfě. Nabízíme pravidelné semináře, tréninky či e-learningové centrum. To vše makléřům pomáhá v jejich rozvoji.

Tým

Není vše jen o obchodu. V Alfě je dobrá parta. Organizujeme společná setkání či víkendové výjezdy. Máte rádi společnost přátelských a chytrých lidí? V Alfě se budete cítit dobře.

Jak se stát členem našeho týmu?

Příspěvky v blogu