Je lepší strávit život v zaměstnání nebo se vydat na dráhu podnikatele. Pro každého je vhodné něco jiného. V čem je rozdíl?
Sebekázeň je pro úspěch v podnikání a v životě velmi důležitá. Když ji máte, dosáhnete mnohem více a mnohem snadněji. Jak zvýšit disciplínu v podnikání?
Když nemáte dost peněz a chcete investovat do nemovitostí, je práce realitního makléře nejlepší průpravou. Proč?
Jste v novém oboru a možná si nejste úplně jisti, jak rozhýbat byznys. Chyby, které v začátku uděláte, vás mohou zpomalit, v horším případě donutit z realitní branže odejít. A to je velká škoda, protože práce makléře je opravdu zajímavá.
O důležitosti vzdělávání realitních makléřů jsem hovořil s ředitelem RX Akademie Ctiborem Machalou. Instituce, která zajišťuje vzdělávací systém, organizaci konferencí či workshopů nejen pro síť RE/MAX, ale i širší makléřskou obec.
Jaké by měli být první kroky poté, co získáte vázanou realitní živnost a stanete se tak realitním makléřem.
Abyste se stali úspěšnými, nemusíte do svého života přidávat zbytečné věci. Naopak. Občas je potřeba se některých vzdát. Existuje hned několik univerzálních věcí, které vás učinní úspěšnějšími, pokud se od nich dokážete oprostit.
Podnikatelé mají oproti řadovým zaměstnancům obrovskou výhodu. Mohou delegovat práci na další pracovníky. Naučíte-li se delegovat, váš byznys poroste rychleji.
Jak snadněji získávat více klientů a zakázek? To je otázka, kterou si klade snad každý makléř. Pokud bude vaše vystupování pro ostatní příjemné a přitažlivé, vaše pozice se tím posílí a upevní.
Zkusme si charakterizovat pět kategorií, které jsou podstatné pro každého realitního profesionála. Ohodnoťte se na stupnici jako ve škole od 1 do 5 (5 je nejhorší), a to z pohledu vašeho podnikání. Pokud můžete, tak se podělte o tento dotazník i ve svém profesním okolí – kolegové, klienti nebo obchodní partneři, vám dají nezaujatý vnější pohled, i když založený na dojmech a zkušenostech.
Druhý návyk Stephena R. Coveyho, autora populární knihy 7 návyků skutečně efektivních lidí, zachází ve druhém návyku do extrému a říká: „Napište si vlastní smuteční řeč a do ní napište, co byste si přáli, aby o vás rodina, příbuzní i kolegové z práce řekli na vašem pohřbu“.
Klíčovým předpokladem pro budování úspěšné realitní kariéry je síť kontaktů, tedy databáze prodávajících i kupujících, kterou makléř musí udržovat neustále „živou“. Samozřejmostí je péče o ty klienty, se kterými má makléř rozjednaný obchodní případ, je ale stejně tak důležité nezapomínat ani na ty, se kterými zrealizoval zakázku před několika měsíci či lety. Právě tato skupina klientů totiž může přinést další kontakty a doporučení, a to i zpětně.
Realitní makléř je podnikatel a jeho produktem nejsou nemovitosti, které prodává nebo pronajímá, jeho produktem je on sám, jeho služby a jeho originální know-how. Prostředí realitních kanceláří a realitních makléřů se může na první pohled zdát velmi konkurenční, ale když pochopíte a převezmete do praxe principy níže uvedené, zjistíte, že na realitním trhu zas tak tvrdá konkurence není. Nevěříte?
Práce realitního makléře je duševně náročnou profesí, to vám po několika letech praxe potvrdí každý úspěšný makléř. Paradoxem je, že si někteří llidé myslí, jak je to jednoduchá práce.
Sedněte si třeba na zahrádku své oblíbené kavárny, rozhlídněte se a sledujte, jak lidé v okolí upřeně hledí na smartphone, notebook nebo tablet. Zamyslete se také, kolik vašich přátel nemá svůj „on-line“ život a jaký je váš život na sociálních sítích. Není překvapením, že generace mileniálů (lidé, kteří dosáhli dospělosti na přelomu 21. století) vnímá svůj virtuální život stejně jako reálný. Ale díky dostupnosti techniky a Wi-Fi spojení na tom jsou stávající třicátníci i čtyřicátníci velmi podobně.
10 praktických lekcí, které by měl znát každý podnikatel o budování mnohamiliónového byznysu. Výtažek z knihy pro ty, kteří chtějí podnikat.
Inspirace z pozadí příběhu společnosti RE/MAX. Bestseller magazínu Wall street journal přichází konečně do našich knihkupectví i v českém jazyce. Kniha Každý zvítězí od Phila Harkinse a Keitha Hallihana není jen skvělé svědectví o naplnění snu o vytvoření nejlepší a největší realitní společnosti na světě a autobiografií zakladatelů společnosti RE/MAX, je to inspirující čtení pro […]